Aarikka

12.12.2016

aarikka_640x640

Vuonna 1954 perustettu suomalainen perheyritys Aarikka teki vuoden 2016 vuoden alussa brändiuudistuksen yhdessä Koplan kanssa. Työ sisälsi uuden asiakaslupauksen kiteytyksen “Drops of Joy”, pääviestit, visuaalisen ilmeen päivityksen sekä kansainvälisen verkkokauppa-uudistuksen yhdessä Motley Agencyn kanssa. Suunnittelussa haluttiin tuoda esille entistä vahvemmin brändin ydintä: kotimaisuutta, luonnonmukaisuutta, puuvalmistamista ja skandinaavista muotoilua.

Brändiuudistuksen jälkeen olemme olleet mukana suunnittelemassa Aarikan markkinointiviestintää sekä toteuttamassa mm. mainoksia sekä videoita syksyn ja kevään mallistoista.

Aarikan brändiuudistukseen liittyvää uutisointia:

http://www.marmai.fi/uutiset/kopla-kirkastaa-aarikan-brandin-6563071