Fonecta

23.2.2016

kopla_cases_800x800_fonecta

Olemme jo vuosien ajan tehneet läheistä yhteistyötä Fonectan kanssa monenlaisten kuluttaja- ja B2B-projektien parissa. Asiakasymmärryksen hankkiminen on ollut olennainen niin erilaisia tuotekehitys – ja konseptointiprojekteja kuin markkinoinnin optimointia ja asiakkaille suunnattua sisällöntuotantoa. Projektien jatkuvana teemana on ollut digitalisaation myötä muuttuvien trendien ja tarpeiden ymmärtäminen niin Fonectan kuin heidän asiakkaidensa kannalta.

Olemme esimerkiksi toteuttaneet Fonectalle jokavuotista tutkimusta markkinointijohtajien keskuudessa. Tutkimuksessa olemme selvittäneet mm. digitaalisuuden trendejä sekä digitaalisen markkinoinnin tilaa, tarpeita ja haasteita yrityksissä. Fonecta julkaisee tutkimustuloksia jatkuvasti Hyötytietoa –sivullaan.


Viimeisimmän tutkimuksen (2015) tulokset ovat myös julkaistu mm. seuraavissa medioissa:

“Yritys, älä unohda asiakastasi” (Kauppalehti)

“Kysely: Pk-yritykset pistävät panoksia verkkopalveluihin” (Markkinointi & Mainonta)