Koplan ja Allerin toteuttama Sisältömarkkinointi 2016 on julkaistu

13.9.2016

screen-shot-2016-09-13-at-11-03-03

Koplan ja Allerin yhteistyössä toteuttama Sisältömarkkinointiopas 2016 antaa eväät onnistuneen sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden toteuttamiseen.

Koplalla oli ilo ja kunnia päästä toteuttamaan Sisältömarkkinointi 2016 -tutkimusta yhteistyössä Allerin kanssa. Tutkimus paljasti, että Suomessa tehdään jo sisältömarkkinointia laajasti, mutta käsitteet ja tekemisen tavat ovat vasta kehittymässä.

”Yritykset kaipaavat selkeitä ohjeita, mutta onnistunut sisältömarkkinointi vaatii yrityksiltä myös suuria toiminta- ja ajattelutapojen muutoksia”, kertoo Aller Median tutkimusjohtaja Kristiina Hännikäinen.

Tutkimuksen pohjalta julkaistiinkin Sisältömarkkinointiopas 2016, joka tarjoaa konkreettisia ohjeita yritysten sisältömarkkinoinnin toteuttamisen tueksi. Opas auttaa luomaan kilpailuetua sisältömarkkinoinnin avulla sekä kohtaamaan eteen tulevat markkinoinnilliset ja organisoitumiseen liittyvät haasteet.

Oppaan ja tutkimuksen pääsee lataamaan täältä.