Marketing Clinic Koplan uudeksi pääomistajaksi

19.6.2017

Marketing Clinic_Kopla_1

Kopla saa uuden strategisen ja kehittäjämielisen omistajan, kun Marketing Clinic ostaa suuren enemmistön Koplasta.

Toimitusjohtaja Kati Nurminen jää myös edelleen omistajaksi ja jatkaa toimitusjohtajana. Omistajamuutos ei muuta Koplan ydintoimintaa tai työkulttuuriaa, johon asiakkaat ovat tottuneet. Marketing Clinic Finlandin alaisuudessa Kopla pääsee kehittämään toimintaansa entistä vahvemmin sekä tarjoamaan entistä kokonaisvaltaisempaa palvelua uusien kasvustrategioiden, erottuvien brändien ja asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä tuotteiden ja palveluiden konseptointiin ja muotoiluun.

Uskomme Koplassa, että tämän päivän toimintaympäristössä niin yritysten kuin julkisten toimijoiden on tärkeä katsoa maailmaa avoimesti ja rohkeasti. Me haluamme auttaa asiakkaitamme tulkitsemaan kuluttajakäyttäytymiseen ja toimialaan vaikuttavia trendejä ja ilmiöitä, luoda syvällistä asiakasymmärrystä ja konseptoida rohkeasti uusia merkityksellisiä palveluita/tuotteita/asiakaskokemusta – ja näiden tavoitteiden kautta löytää uusia liiketoimintainnovaatioita ja luoda kasvua.

Tähän pyrimme entistä vahvemmin yhteistyössä Marketing Clinicin kanssa.

Lue myös Markkinointi&Mainonta -artikkeli aiheesta.