Marketing Clinic Koplan uudeksi pääomistajaksi

Kopla saa uuden strategisen ja kehittäjämielisen omistajan, kun Marketing Clinic ostaa suuren enemmistön Koplasta. Lue lisää »

5 tapaa hyödyntää Tekesin innovaatioseteliä Koplan kanssa

Onko yritykselläsi brändistrategia? Tunnetko asiakkaasi ja heidän todelliset tarpeensa? Haluatko kehittää tuote- tai palvelukonseptiasi yhdessä asiakkaidesi kanssa? Tunnetko toimialaasi vaikuttavat trendit?

Lue lisää »

Kehittäjäyhteisö – täsmällistä insightia nopeasti

Organisaatioilla on kiihtyvä tarve ottaa kuluttajien ja asiakkaiden ääni huomioon liiketoiminnassaan. Lue lisää »

Kopla vahvistuu graafisella suunnittelijalla

Jari Nupponen on Koplan uusi graafinen suunnittelija. Nupposella on monipuolinen tausta, johon lukeutuu mainosalan töitä, tv-tuotantoja, kuvituksia, taittoa sekä animointia.   Lue lisää »

Koplan trendiaamuissa pohdittiin trendejä teoriassa ja käytännössä

Koplan ensimmäisissä trendiaamuissa Koplan trendiasiantuntijat kertoivat trendien analysoinnin tavoista ja esittelivät ajankohtaisia kuluttajatrendejä. Lue lisää »

Koplalle voitto Vuoden toimisto-kisassa

Kopla voitti Vuoden Asiakasymmärrystoimisto -palkinnon Suomessa ensimmäistä kertaa järjestetyssä Vuoden toimisto -kilpailussa. Lue lisää »

Hyvän yhteistyön tulos: Linkosuon Ruislastu on Vuoden Naposteltava

Hienoja uutisia: Linkosuon Ruislastu on valittu Vuoden Naposteltavaksi! Koplalla oli ilo olla mukana tämän suositun tuotteen konseptointityössä. Lue lisää »

Koplan uusi vahvistus on monipuolinen tutkija ja strategi

Koplan tiimi vahvistuu. Uusi koplalainen on Enna Leminen, joka aloitti senior insight manager -roolissa tammikuun alussa. Lue lisää »

Tunnelmallista joulua ja inspiroivaa uutta vuotta!

Lämmin kiitos kuluneesta vuodesta asiakkaillemme, yhteistyökumppaneillemme ja muille Koplan ystäville. Lue lisää »

Trendit ja trendiymmärrys kilpailukyvyn vahvistajana

Tällä viikolla starttaa Koplan Trendiaamut. Tässä hieman maistiaisia, miksi trendityö kannattaa ottaa keinovalikkoon jokapäiväisessä liiketoiminnassa ja sen kehittämisessä. Lue lisää »

Kohtaa asiakas yllättävästä kulmasta

Tutut megatrendit – robotisaatio, digitalisaatio, työelämän muutos – myllertävät kaupan alaa, mutta hyvän asiakaskokemuksen taustalla on edelleen ihminen. Miksi? Lue lisää »

Kopla Trend Trips: Explore the trends when they are happening

Kopla Trend Trips explore the trendsetting cities of Europe. We will experience the future of retail, meet local influencers and visit companies shaking up their industries. Lue lisää »

8 tärkeintä ajatusta Lontoon FutureFest-tapahtumasta

FutureFest on vuosittain Lontoossa järjestettävä tapahtuma, joka tuo yhteen tulevaisuuden tekijöitä tieteen, taiteen, liike-elämän ja julkishallinnon kentiltä. Lue lisää »

Digitaalinen media tukee tiedon ymmärtämistä

Raakadatasta esiin nostetun aineiston havainnollinen ja tarkoituksenmukainen esittäminen tekee mitatusta hahmotettavaa ja koneluettavasta ihmisymmärrettävää. Tämänvuotisessa Tieto näkyväksi -seminaarissa tarina, tunne ja leikki nousivat esiin teknisten toteutusten keskeltä. Lue lisää »

Koplan ja Allerin toteuttama Sisältömarkkinointi 2016 on julkaistu

Koplan ja Allerin yhteistyössä toteuttama Sisältömarkkinointiopas 2016 antaa eväät onnistuneen sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden toteuttamiseen. Lue lisää »

Brändistä tuli kulttuuri

Nike on esimerkki brändikulttuurista, jonka kokeminen on naisasiakkaille arvo itsessään. Kun brändien tavat luoda arvoa asiakkailleen muuttuvat, täytyy myös onnistumisen mittarit määritellä uudella tavalla. Lue lisää »

Kaksi uutta vahvistusta Koplan tiimiin

Kopla saa riveihinsä kaksi uutta vahvistusta, visuaalisen suunnittelun moniosaajan Antin ja freelancecembalisti Annan. Lue lisää »

Verohallinto toi asiakkaan keskiöön

Julkishallinnon virastoista harvemmin tulee ensimmäisenä mieleen asiakaskeskeinen palvelu. Verohallinnossa asiakaspalveluun kuitenkin panostetaan. Lue lisää »

Kopla rekrytoi: graafinen suunnittelija

Etsimme kehittäjähenkistä graafista suunnittelijaa, jolla on paloa datavisualisointeihin ja konseptointiin.  Lue lisää »

Indiana Jones Lidlissä

Kohtaamme arjessa lukuisia mikrotilanteita. Nämä tilanteet antavat vihjeitä ihmisten elämäntavasta.  Lue lisää »